Her zaman bardağın dolu değil de boş tarafını görmekte ısrar eden hazımsızlardan başka ne beklenir ki!
Milli takımımızın Avrupa'da yarı finale kalmasına, Avrupa'nın ilk dört takımından biri olmasına sevineceklerine, "Ne yaparız da laf sokarız" düşüncesindeler.
Ancak "Yuh" diyebiliyorum.
Ne alaka ?
Adamlar milli takımı övmüşler burda

Dergiye karşı önyargınız olduğu belli sebebinide tahmin edebiliyorum ama burda af sokamya çalışmamış adamlar.