@Dvaia;
Yok, öyle demek istemedi, "Sana kalbimden temiz bu sayfayı vs. vs." demek istedi de ben yanlış anladım.

Bizim gençlerimiz hiç büyümeyecek mi, hala ilkokuldaki hatıra defterlerine yazdıkları yazıları papağanlar gibi tekrar mı edecekler?
@Serkan; benim mesajımdan bir önceki mesaja da -rep verir misin, yoksa ona repin kalmadı mı?

Neyse, repin bir önemi, ehemmiyeti yok benim gözümde.
Asıl sorun başkalarının farklı düşünmelerine saygı göstermeyenlerin farklı düşündüklerinden dolayı saygı beklemeleri.
Bu hiçbir mantıkla, akılla açıklanamaz.
Ayrıca bana hakaret eden benden aynı şekilde cevap alır.