• 28-06-2008, 02:21:30
    #1
    Gugılda gezerken bi baktım emoların içine düşmüşüm

    Alıntı

    Acemi Emo:Abi bu saçları solamı yatırıyoduk sağamı yaff...
    Usta Emo:Ya yüzkere söyledim yeter behh...

    Usta Emo:Ya bak makinayı yukarı kaldrıp tepeden çekiceksin fotoğrafı...
    Acemi Emo:Tamam da benim boyum uzun değil bişeyin üstüne mi çıksam??
    Usta Emo:Uf tamam be ben gidiyorum yeterrrr

    Usta Emo:Bak emolar hiç bi fotorafta makinaya bakmazlar hep aşağı veya sağa sola bakarlar
    Acemi Emo:Yav foto çektirmenin amacı zaten foto.makinasına bakıp gülümsemek değilmi..
    Usta Emo:Yav bırak yav senden bişey olmazzz...

    Usta Emo:Bak kural şu bütün fotolarda makina senin elinde olur ama 2. bir kişi çeker hep fotoğrafları..ANLADINMIIIIIIIIIIIII.....
    Acemi Emo:Anladık be sende bizi s.alak sandın yav...
    Usta Emo: İyi biras olsun gelişme var...

    Sakın beni onlarla karıştırmayın


    Sansar salvo adlı üyeden alıntı:
    Sansar salvo - Canavar Gibi

    Canavar Gibi bembeyaz Yüzleri,
    Gothic mi Götik mi Belli Değil Hali,
    Karavan Benim,Tur Otobüsü Benim,
    Gitarlı Gruplar yürümeye Talim
    .
  • 28-06-2008, 02:23:01
    #2
    Usta Emo:Bak emolar hiç bi fotorafta makinaya bakmazlar hep aşağı veya sağa sola bakarlar
    Acemi Emo:Yav foto çektirmenin amacı zaten foto.makinasına bakıp gülümsemek değilmi..
    Usta Emo:Yav bırak yav senden bişey olmazzz.

    süpermiş
  • 28-06-2008, 02:23:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hahaha var mıdırki böyle dengesizler
  • 28-06-2008, 02:33:05
    #4
    SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha var mıdırki böyle dengesizler
    olmaz mı ... gece hayatında bile karşılaşabilirsin her an

    22-24 yaş arasında olanlar göz bebeğimdir ( dişi olanları )
  • 28-06-2008, 02:33:12
    #5
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Usta Emo:Bak emolar hiç bi fotorafta makinaya bakmazlar hep aşağı veya sağa sola bakarlar
    Acemi Emo:Yav foto çektirmenin amacı zaten foto.makinasına bakıp gülümsemek değilmi..
    Usta Emo:Yav bırak yav senden bişey olmazzz.

    süpermiş
    Sanırım usta bi emonun başına gelmiş en azından yorumda öyle idda etmişti
  • 28-06-2008, 02:36:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yav tamam bazıları çok tatlı ilgi çekici gel beni öpdiyici oluyor ama Değişik tipler yav onlarla gece biyere gidilmez psikopat onlar aman aman
  • 28-06-2008, 02:38:39
    #7
    Liz0zim adlı üyeden alıntı:
    Bunlarda insanmı.
    Bunlarmı çocuk büyütecekler hayat hep böylemi gider sanıyorlar.
    Çoğu uyuşturucu ortamına giriyor başlarda güzel ama bağımlı olunca parada olmayınca vucutlarını satıyorlar.
    Nerde Sabah Orda akşam.

    Git gide örf ve adetlerimizi yitiriyoruz.
    Allah bunları ıslah etsin affetsin.

    ...
  • 28-06-2008, 04:34:33
    #8
    ya bu emoluk ne yaw?
  • 28-06-2008, 05:10:18
    #9
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya bu emoluk ne yaw?
    Abi ben insanlıktan çıkmış olanlar diye nitelendiriyorum