gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta Emo:Bak emolar hiç bi fotorafta makinaya bakmazlar hep aşağı veya sağa sola bakarlar
Acemi Emo:Yav foto çektirmenin amacı zaten foto.makinasına bakıp gülümsemek değilmi..
Usta Emo:Yav bırak yav senden bişey olmazzz.

süpermiş
Sanırım usta bi emonun başına gelmiş en azından yorumda öyle idda etmişti