Konu
Acemi emo özentilerinin diyalogları :)
28-06-2008, 05:10:18
#9
Cioo
mcsoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ya bu emoluk ne yaw?
Abi ben insanlıktan çıkmış olanlar diye nitelendiriyorum