Acemi emo özentilerinin diyalogları :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acemi emo özentilerinin diyalogları :)
73
●
1.988
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Acemi emo özentilerinin diyalogları :)
1
2
3
4
5
6
7
Son
28-06-2008, 09:29:11
#10
eates
Edit : Yaş sınırına girdi biraz
Foto olayları hakkaten yazdığın gibi
komedi ya
28-06-2008, 09:44:24
#11
tiktaknet
Üyeliği durduruldu
Cioo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Abi ben insanlıktan çıkmış olanlar diye nitelendiriyorum
bende (dişi olanlarını) güzel kızlar olarak nitelendiriyorum
28-06-2008, 10:04:27
#12
Nettek
Üyeliği durduruldu
bunların hepsini haremime dahil edeceğim. yegane hedefim budur
28-06-2008, 10:07:25
#13
SS9
Özentilik başka bişey değil.
28-06-2008, 10:07:55
#14
eates
Nettek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunların hepsini haremime dahil edeceğim. yegane hedefim budur
Euhe kalbin dayanır mı
Bazıları özellikle acayip güzel oluyor hocam bu kızların ya
ControlK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özentilik başka bişey değil.
katılıyorum
28-06-2008, 10:13:34
#15
ozk4n
insanların farklı olma isteğinden kaynaklanan gerekli derecede kültürel bilgisi olmayan insanlar ama kızları
güzel
bnm adaşın ozkaan nın da sitesi var emoturkey :d ben oraya takılıom hıh çok sağlam site :d
28-06-2008, 10:21:06
#16
TrueLove
Zuıahahaha
paylashım icin saqol cnm qsller :]
éméqiné saqLıq xD
Süper saol..!
Hem beyin hem de türkçe özürlüler
28-06-2008, 10:23:22
#17
ozk4n
emoculara verem bu linki ya
tam geik olsun
28-06-2008, 10:42:52
#18
Rozantholl
bu emo baya baya yayılmaya başladı nolcak böle
bu devirde evlenilcek kız bulmak zor
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler