• 28-06-2008, 09:29:11
    #10
    Edit : Yaş sınırına girdi biraz Foto olayları hakkaten yazdığın gibi komedi ya
  • 28-06-2008, 09:44:24
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Cioo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi ben insanlıktan çıkmış olanlar diye nitelendiriyorum
    bende (dişi olanlarını) güzel kızlar olarak nitelendiriyorum
  • 28-06-2008, 10:04:27
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bunların hepsini haremime dahil edeceğim. yegane hedefim budur
  • 28-06-2008, 10:07:25
    #13
    Özentilik başka bişey değil.
  • 28-06-2008, 10:07:55
    #14
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunların hepsini haremime dahil edeceğim. yegane hedefim budur
    Euhe kalbin dayanır mı Bazıları özellikle acayip güzel oluyor hocam bu kızların ya
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özentilik başka bişey değil.
    katılıyorum
  • 28-06-2008, 10:13:34
    #15
    insanların farklı olma isteğinden kaynaklanan gerekli derecede kültürel bilgisi olmayan insanlar ama kızları güzel

    bnm adaşın ozkaan nın da sitesi var emoturkey :d ben oraya takılıom hıh çok sağlam site :d
  • 28-06-2008, 10:21:06
    #16
    Zuıahahaha

    paylashım icin saqol cnm qsller :]
    éméqiné saqLıq xD
    Süper saol..!

    Hem beyin hem de türkçe özürlüler
  • 28-06-2008, 10:23:22
    #17
    emoculara verem bu linki ya tam geik olsun
  • 28-06-2008, 10:42:52
    #18
    bu emo baya baya yayılmaya başladı nolcak böle
    bu devirde evlenilcek kız bulmak zor