• 28-06-2008, 16:57:24
    #55
    muhauhauha konu iyi gidiyor
  • 28-06-2008, 18:06:05
    #56
    kızları güzel de erkekleri çok kötü ya. Sırf kız tavlamak için maymun oluyolar bunlar.
  • 28-06-2008, 18:30:48
    #57
    çok güzelsiniz laaan. allah belanızı versin

    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Toplu bi emo resmi

  • 28-06-2008, 19:25:41
    #58
    My_X;
    yerim onları Bazıları çok abartıp iğrençleşiyor kızlarının ama genelde çok tatlı oluyor
    [media]http://img229.imageshack.us/img229/5050/y1pt7psbohskgihyxxrlcnzci6.jpg[/media] mesela

    em-o
  • 28-06-2008, 21:43:54
    #59
    Fikir Atolyesi Emo…
  • 29-06-2008, 01:30:02
    #60
    MemoTurkiye.Com [~] Anti-Emo

    suna bi bakın

    anti-emo
  • 29-06-2008, 01:43:54
    #61
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MemoTurkiye.Com [~] Anti-Emo

    suna bi bakın

    anti-emo
    siteyi açan şahıs sol elini kaslandırmaktan başka bişi yapamadığı yazdığı cümle kurallar ve müzikten belli :d

    ayriyetten özentilik cart curt gençlik sonuçta farklı olma isteği dışlamamak lzm.
  • 29-06-2008, 01:47:02
    #62
    bunların dişileri çok hoş oluyor
  • 29-06-2008, 01:54:30
    #63
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HoST13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunların dişileri çok hoş oluyor
    evcil hayvan mı alıyoz abi