Daha geçen gün Taksim'de arkadaşları beklerken yanıma bir kız geldi emolardan acayip güzeldi ara ara tabiki bakışmalar oldu
ardından 2 tane emo eleman geldi görseniz sokak serserisi dersiniz ama sırf kızlara yakın olmak için emo oldukları çok belli oluyor
Özenti haricinde gerçekten emoyum diyenlere saygım var ama özentiler çok eğlenceli oluyor