Acaba gerçekten emo olan birileri var mı ülkemiz de yoksa hepsi özenti mi?

Daha geçen gün Taksim'de arkadaşları beklerken yanıma bir kız geldi emolardan acayip güzeldi ara ara tabiki bakışmalar oldu

ardından 2 tane emo eleman geldi görseniz sokak serserisi dersiniz ama sırf kızlara yakın olmak için emo oldukları çok belli oluyor

Özenti haricinde gerçekten emoyum diyenlere saygım var ama özentiler çok eğlenceli oluyor