• 02-07-2008, 12:19:34
    #73
    Üyeliği durduruldu
    Acaba gerçekten emo olan birileri var mı ülkemiz de yoksa hepsi özenti mi? Daha geçen gün Taksim'de arkadaşları beklerken yanıma bir kız geldi emolardan acayip güzeldi ara ara tabiki bakışmalar oldu ardından 2 tane emo eleman geldi görseniz sokak serserisi dersiniz ama sırf kızlara yakın olmak için emo oldukları çok belli oluyor Özenti haricinde gerçekten emoyum diyenlere saygım var ama özentiler çok eğlenceli oluyor
  • 02-07-2008, 12:30:56
    #74
    Uyuz oluyorum bu tiplere benim çevremde de var bunlardan..Birde bunların liselilerini düşünün yani..Kendilerini küçük duruma düşürmekden başka birşey değil yani yaptıkları..Sadece stres atmak için bu tiplerle konuşuyorum arada..Ne yaparsınız can sıkıntısı

    Alıntı
    Sansar salvo - Canavar Gibi

    Canavar Gibi bembeyaz Yüzleri,
    Gothic mi Götik mi Belli Değil Hali,
    Karavan Benim,Tur Otobüsü Benim,
    Gitarlı Gruplar yürümeye Talim.
    sansi yine yapmış yapacağını