Konu
Acemi emo özentilerinin diyalogları :)
28-06-2008, 02:23:01
#2
gangan
Usta Emo:Bak emolar hiç bi fotorafta makinaya bakmazlar hep aşağı veya sağa sola bakarlar
Acemi Emo:Yav foto çektirmenin amacı zaten foto.makinasına bakıp gülümsemek değilmi..
Usta Emo:Yav bırak yav senden bişey olmazzz.
süpermiş