• 29-03-2008, 11:03:58
    #46
    Üyeliği durduruldu
    buda benim ki
  • 29-03-2008, 11:08:42
    #47
    Üyeliği durduruldu
    google de arama yaptım baya çılgın şeyler var bizimkiler fos kalıyor yanında
    çılgın masaüstü - Google Görsel Arama
  • 29-03-2008, 11:22:58
    #48
    Misafir
    buda benden.
  • 29-03-2008, 11:31:26
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Beyler herkesinki güzel hoşta eklenmiş resim olarak vermeyin 50 mesaj altı kişiler göremiyor :P
  • 29-03-2008, 11:32:54
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tomb raider hastaları çıkıyor
    winampı nasıl soktun o yukarı yaw
    5.5 versiyonunu kullanıyorum. Bu versiyonda böyle süper bir özellik yapmışlar. Her zaman orada, tüm pencerelerin üstünde duruyor..
  • 29-03-2008, 11:34:22
    #51
  • 29-03-2008, 12:02:33
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Ha buda benimki

    [media]http://img151.imageshack.us/img151/65/arkapm6.gif[/media]
  • 29-03-2008, 12:09:14
    #53
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte benimmasa üstü
    Piştt sen iş yerindekini çek [ çeksen resmi kaydedecek eyr bulamazsın ] evdekini niye çekiyon onu ben çekecektim neyse bende çekeyim bari sen doldur pcyi ben klasörlere doldur ben düzene koyayım ayıp
  • 29-03-2008, 12:32:38
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Buyrun hocam benim masaüstü