• 28-03-2008, 21:33:59
    #19


    buda benden biri sevabına firefox ico nu göndersin virüs bulaştı temizledim gitti icon
  • 28-03-2008, 21:35:54
    #20
    Heee Tüh be onları silmeyi unutmuşum
    Düzelttim abi ya D Saol ibil
  • 28-03-2008, 21:39:56
    #21
    pRoFeSSioNaL radyocusun sanırım sende.Shoutcast klasörünü gördümde
  • 28-03-2008, 22:08:36
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Ubuntu 7.10 Desktop 64 bit kullanıyorum
    CD leri ubuntu bana gönderdi.
    geçen gün Solaris istedim o da geldi şu an evde
    onu da kurarsam bu hafta resimlerini gönderirim
  • 28-03-2008, 22:16:13
    #23
    Üyeliği durduruldu
    aha bu da ikinci resmim
    bu seferki daha güzel
  • 28-03-2008, 22:25:09
    #24
    Misafir
    Buda Benimki

    Ekte
  • 28-03-2008, 22:32:21
    #25
    Üyeliği durduruldu
    aha buda bnmki

  • 28-03-2008, 22:34:20
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim masaüstü doldu hatta taştı
    Köşeden birkaç icon görünüyor
  • 28-03-2008, 22:43:36
    #27
    Hüko seninkini merak ediyorum bi koysana buraya gözümüz gönlümüz açılsın:P