• 28-03-2008, 21:01:27
    #1
    Buradaki WebMaster arkadaşların masaüstü resimlerini merak ettim.Bu konuyu açmak istedim.İnşallah herkes ekler.Ben açılışı yapayım.

  • 28-03-2008, 21:04:52
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    resim ekleyeceğim de aklımdayken sorayım o masaüstündeki sakallı emmi kim
  • 28-03-2008, 21:07:12
    #3
    Sago emmi
  • 28-03-2008, 21:07:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
  • 28-03-2008, 21:08:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim ekleyeceğim de aklımdayken sorayım o masaüstündeki sakallı emmi kim
    imam galiba
  • 28-03-2008, 21:10:19
    #6
    Üyeliği durduruldu


    erdem o ne biçim masaüstü
  • 28-03-2008, 21:10:32
    #7
    Erdem sen ne yapmışın böyle bilgisyar yaw.Hiç sevmem böyle kalabalık masa üstünü
  • 28-03-2008, 21:11:23
    #8
    Üyeliği durduruldu
    1 günlük ömrü var boşalınca tekra doluo
  • 28-03-2008, 21:15:56
    #9
    Bendede öyleydi.Baktım çare bulamıyorum.Masa Üstü 2 klasörü oluşturmak zorunda kaldım.Tavisye ederim