Masa Üstü Fotoğraflarınız
260
●9.550
- 28-03-2008, 21:01:27Buradaki WebMaster arkadaşların masaüstü resimlerini merak ettim.Bu konuyu açmak istedim.İnşallah herkes ekler.Ben açılışı yapayım.
- 28-03-2008, 21:10:32Erdem sen ne yapmışın böyle bilgisyar yaw.Hiç sevmem böyle kalabalık masa üstünü
- 28-03-2008, 21:15:56Bendede öyleydi.Baktım çare bulamıyorum.Masa Üstü 2 klasörü oluşturmak zorunda kaldım.Tavisye ederim
