Masa Üstü Fotoğraflarınız - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Masa Üstü Fotoğraflarınız
260
●
9.550
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Masa Üstü Fotoğraflarınız
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
28-03-2008, 21:22:55
#10
pRoFeSSioNaL
yaptığım son logo tasarımlarından sonra masaüstümü görmek bile istemezsiniz
28-03-2008, 21:24:28
#11
Nettek
Üyeliği durduruldu
burada en düzenli benimki sanırım
28-03-2008, 21:26:35
#12
FFaruXX
Nettek adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
burada en düzenli benimki sanırım
hangi işletim sistemi bu hocam ?
28-03-2008, 21:26:54
#13
burak_cezaaa
Nettek işletim sistemin nedir?
28-03-2008, 21:27:35
#14
pRoFeSSioNaL
burak_cezaaa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nettek işletim sistemin nedir?
Linux ubuntu.. bi an kendimi nettek hissettim
28-03-2008, 21:28:53
#15
MuGi
classic kullaniyorum benimkide sade baya
masa ustu dolu olunca rahat edemiyorum
28-03-2008, 21:30:56
#16
johnlocke
Buda Benimki
28-03-2008, 21:32:38
#17
Ugur1905
Üyeliği durduruldu
28-03-2008, 21:33:11
#18
iBiL
Üyeliği durduruldu
pRoFeSSioNaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yaptığım son logo tasarımlarından sonra masaüstümü görmek bile istemezsiniz
İndirmişsiniz bütün marez hosting scriptlerini.
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler