• 29-03-2008, 12:50:03
    #55
  • 29-03-2008, 12:50:37
    #56
    sunucuoptimizasyon.com
    serkan sırf masaüstü screeni çekiyorsun diye açmışsın alta bissürü şeyi
  • 29-03-2008, 15:17:53
    #57
    benim masaüstü'de sadedir.Tüm programları falan başka klasörlere atarım

  • 29-03-2008, 15:32:42
    #58
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cs'ciler belli oluyor sxe falan
  • 29-03-2008, 16:05:14
    #59
    aynen belli oluyoo ama server hep boş
  • 29-03-2008, 16:17:45
    #60
    sunucuoptimizasyon.com
    hemen sshler whmler uzak masaüstleri açılıyor resim koyarken
  • 29-03-2008, 16:40:26
    #61
    buda benim masaüstüm
  • 29-03-2008, 16:44:04
    #62
    Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda benim masaüstüm

    arka plan resmini yollayabilirmisin?
  • 29-03-2008, 16:54:27
    #63
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arka plan resmini yollayabilirmisin?

    pm attım