• 30-03-2008, 15:01:25
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar karmaşık Nasıl İçinde İşinizi Yapiyorsunuz Hayret
  • 30-03-2008, 15:05:33
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Fhenix arka planı banada atabilirmisin ? :|
  • 30-03-2008, 15:16:12
    #84
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu :=)

    haymac'ın mac i ölmüş heralde
  • 30-03-2008, 15:18:10
    #85
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkan sırf masaüstü screeni çekiyorsun diye açmışsın alta bissürü şeyi
    heheh aynen hemen ssh açılıyor gülmekten öldüm burda ya bu kadar gösteriş merakı öldürdü beni
  • 30-03-2008, 16:19:45
    #86
    işte budur
    maviyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 30-03-2008, 16:25:25
    #87
    Üyeliği durduruldu
  • 30-03-2008, 16:39:10
    #88
  • 30-03-2008, 16:59:22
    #89
    MeGaLazY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar karmaşık Nasıl İçinde İşinizi Yapiyorsunuz Hayret
    neyi nereye koyduğunu bildiğin sürece işler kolaydır
  • 30-03-2008, 17:08:55
    #90
    Bu da benimkisi...