hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tomb raider hastaları çıkıyor
winampı nasıl soktun o yukarı yaw
5.5 versiyonunu kullanıyorum. Bu versiyonda böyle süper bir özellik yapmışlar. Her zaman orada, tüm pencerelerin üstünde duruyor..