• 09-03-2014, 22:51:46
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    Gerçi sende her ayak var, sen Yorgunumda dersin Yogunum da
    Adam mantıklı bişey söylemiş sen de 2 tane "" koyarak aklınca alay etmişsin.Böyle küçük şeylere gerek yok
  • 09-03-2014, 22:53:54
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ekpyrosis pmni kirletmeye bile değmez
    kardeş sen neyin kafasını yaşıyorsun. Pm'nin tanımını 5 yıllık üyeye benim anlatacak halim yok. Biraz düşün sonra yorumunu yaz.
  • 09-03-2014, 22:58:13
    #12
    Alıntı
    kardeş sen neyin kafasını yaşıyorsun. Pm'nin tanımını 5 yıllık üyeye benim anlatacak halim yok. Biraz düşün sonra yorumunu yaz.
    Mesajın sonuna konu kilit yazmayı unutmuşsun hafız .
    Bir de ufak bilgi : r10 silver üyelere forumum moderatörlüğünü yüklemiyor.sen takıl rahat rahat sıkma canını
  • 09-03-2014, 23:03:21
    #13
    Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajın sonuna konu kilit yazmayı unutmuşsun hafız .
    Bir de ufak bilgi : r10 silver üyelere forumum moderatörlüğünü yüklemiyor.sen takıl rahat rahat sıkma canını
    Üyelik Rütbelerinden Yana Sıkıntınız Var Sanırım. Bu Arada Kafan Gerçekten İyimiş. Moderatörlük Olayını Falan Hemen İyi Akıl Etmişsin.
  • 09-03-2014, 23:05:36
    #14
    Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam mantıklı bişey söylemiş sen de 2 tane "" koyarak aklınca alay etmişsin.Böyle küçük şeylere gerek yok
    Arkadaşlarımla nasıl konuşacağımı sana mı soracam, iki kişi gırgır yapmışız 3. olmuşsun konuya.

    Senin yorumun seviyeni belli ediyor. Konuya vakıf değilsen sazan gibi atlama hocam.

    Alıntı
    @Ekpyrosis pmni kirletmeye bile değmez
    Bu ne demek ya, seninle merhabam yok ama beni aşağılama hakkına sahipsin. Ne bağımlısıysan bırak sana yaramadığı kesin.
  • 09-03-2014, 23:12:25
    #15
    neyse çok uzadı konu
    Eğer @Ekpyrosis adlı üyeyle samimiyetin varsa yazdıklarımda hatalıyımdır özür dilerim.
    Yoksa yazdıklarım hala geçerlidir.Seni tenzih ederim ama forumda normal bir mesaj üzerinden bile hemen dalga geçmeye çalışan tipler var.Huyum kurusun ben de bunlara sessiz kalamıyorum


    Alıntı
    Üyelik Rütbelerinden Yana Sıkıntınız Var Sanırım. Bu Arada Kafan Gerçekten İyimiş. Moderatörlük Olayını Falan Hemen İyi Akıl Etmişsin.
    ok
  • 09-03-2014, 23:14:40
    #16
    Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse çok uzadı konu
    Eğer @Ekpyrosis adlı üyeyle samimiyetin varsa yazdıklarımda hatalıyımdır özür dilerim.
    Yoksa yazdıklarım hala geçerlidir.Seni tenzih ederim ama forumda normal bir mesaj üzerinden bile hemen dalga geçmeye çalışan tipler var.Huyum kurusun ben de bunlara sessiz kalamıyorum
    Samimiyetten kaynaklı yazılmış şeyler benim yazdıklarım. Hiç bir mesajımda kimseyle dalga geçmiş değilimdir.

    Tanımadıklarınız hakkında daha dikkatli olmanız lazım hocam, böyle yaparsanız tartışma içerisine girersiniz her zaman.

    iyi forumlar
  • 09-03-2014, 23:15:31
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hep yazmak istedim şunu ya
    " ne zırvalıyosunuz siz?! konu kilit!! "
  • 09-03-2014, 23:16:21
    #18
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hep yazmak istedim şunu ya
    " ne zırvalıyosunuz siz?! konu kilit!! "
    rahat rahat yaz zaten konu iyice amacından çıktı