Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Ekpyrosis pmni kirletmeye bile değmez
kardeş sen neyin kafasını yaşıyorsun. Pm'nin tanımını 5 yıllık üyeye benim anlatacak halim yok. Biraz düşün sonra yorumunu yaz.