Alıntı
kardeş sen neyin kafasını yaşıyorsun. Pm'nin tanımını 5 yıllık üyeye benim anlatacak halim yok. Biraz düşün sonra yorumunu yaz.
Mesajın sonuna
konu kilit yazmayı unutmuşsun hafız

.
Bir de ufak bilgi : r10 silver üyelere forumum moderatörlüğünü yüklemiyor.sen takıl rahat rahat sıkma canını