Adam mantıklı bişey söylemiş sen de 2 tane "

" koyarak aklınca alay etmişsin.Böyle küçük şeylere gerek yok
Arkadaşlarımla nasıl konuşacağımı sana mı soracam, iki kişi gırgır yapmışız 3. olmuşsun konuya.
Senin yorumun seviyeni belli ediyor. Konuya vakıf değilsen sazan gibi atlama hocam.
Alıntı
@Ekpyrosis pmni kirletmeye bile değmez
Bu ne demek ya, seninle merhabam yok ama beni aşağılama hakkına sahipsin. Ne bağımlısıysan bırak sana yaramadığı kesin.