neyse çok uzadı konu
Eğer @Ekpyrosis adlı üyeyle samimiyetin varsa yazdıklarımda hatalıyımdır özür dilerim.
Yoksa yazdıklarım hala geçerlidir.Seni tenzih ederim ama forumda normal bir mesaj üzerinden bile hemen dalga geçmeye çalışan tipler var.Huyum kurusun ben de bunlara sessiz kalamıyorum
Alıntı
Üyelik Rütbelerinden Yana Sıkıntınız Var Sanırım. Bu Arada Kafan Gerçekten İyimiş. Moderatörlük Olayını Falan Hemen İyi Akıl Etmişsin.
ok