Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajın sonuna konu kilit yazmayı unutmuşsun hafız .
Bir de ufak bilgi : r10 silver üyelere forumum moderatörlüğünü yüklemiyor.sen takıl rahat rahat sıkma canını
Üyelik Rütbelerinden Yana Sıkıntınız Var Sanırım. Bu Arada Kafan Gerçekten İyimiş. Moderatörlük Olayını Falan Hemen İyi Akıl Etmişsin.