Osmanoğlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse çok uzadı konu
Eğer @Ekpyrosis adlı üyeyle samimiyetin varsa yazdıklarımda hatalıyımdır özür dilerim.
Yoksa yazdıklarım hala geçerlidir.Seni tenzih ederim ama forumda normal bir mesaj üzerinden bile hemen dalga geçmeye çalışan tipler var.Huyum kurusun ben de bunlara sessiz kalamıyorum
Samimiyetten kaynaklı yazılmış şeyler benim yazdıklarım. Hiç bir mesajımda kimseyle dalga geçmiş değilimdir.

Tanımadıklarınız hakkında daha dikkatli olmanız lazım hocam, böyle yaparsanız tartışma içerisine girersiniz her zaman.

iyi forumlar