Amacından saptırmadım ben.
Yeni bir konu açmaktansa sadece konu içerisinde yardım istedim.
Sıtkı abi sende bayağı bi' cevher varmış. Yardım edersin sen bana?
Bu konunun amacı belli ve sen hala saptırmadığını iddaa ediyorsun.
Neyse böyle bi konuda tartışma çıkmasını istemem.
Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.
Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.
Kendimde çıkarttım 1-2 tane ama hiç içime sinmedi.
Beğenmeden vermektense güzel bi çalışma koymak istedim.
Bence insanın sevdiğine yaptığı bir şeyi beğenmemesi kadar doğal bir şey yok.
Çünkü insan sevdiğine en iyisini sunmak ister ve ona yaptığı şeyden elbet daha iyisine lâyık olduğuna inanarak yaptıklarını beğenmez.
Bence insanın sevdiğine yaptığı bir şeyi beğenmemesi kadar doğal bir şey yok.
Çünkü insan sevdiğine en iyisini sunmak ister ve ona yaptığı şeyden elbet daha iyisine lâyık olduğuna inanarak yaptıklarını beğenmez.
Peki sana bir soru.
Başkasının senin sevdiğine hitaben şiir yazması nekadar doğru.