Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.

Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.