Konu
akrostiş şiir yazabilecek :)
30-12-2007, 00:06:48
#29
Labidu
Misafir
Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.
Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.