akrostiş şiir yazabilecek :) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
akrostiş şiir yazabilecek :)
36
●
1.099
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
akrostiş şiir yazabilecek :)
1
2
3
4
5
30-12-2007, 12:19:57
#37
Cagi
Elfidam.info // Bir Belali Basimsin...
yengeniz de bana yazmış vay be
ne çok sevinmiştim yazdıgında.
Utopiax
emin ol sevindireceksin onu
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler