• 29-12-2007, 21:19:03
    #10
    Nereye varacağını bilemediğim günlerin,
    Umudusun benim için,
    Renksiz ve alabildiğine gri hayatımın,
    Gökkuşağısın benim için,
    Ürpertiyor bazen beni, bu mutluluk biter mi diye,
    Lakin seninle geçen bir an değer herşeye.

    -----------------
    Şiiri yazdıktan sonra o kadar sevdim ki,
    hani yazmayayım da belki karşıma Nurgül diye
    biri çıkar okurum falan dedim ama neyse.
    Mutluluklar dilerim size... (Sonu bile kafiyeli oldu)
  • 29-12-2007, 21:20:32
    #11
    Frekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereye varacağını bilemediğim günlerin,
    Umudusun benim için,
    Renksiz ve alabildiğine gri hayatımın,
    Gökkuşağısın benim için,
    Ürpertiyor bazen beni, bu mutluluk biter mi diye,
    Lakin seninle geçen bir an değer herşeye.
    -----------------
    Şiiri yazdıktan sonra o kadar sevdim ki,
    hani yazmayayım da belki karşıma Nurgül diye
    biri çıkar okurum falan dedim ama neyse.
    Mutluluklar dilerim size... (Sonu bile kafiyeli oldu)

    Hocam gerçekten çok güzel olmuş.
    Elinize yüreğinize sağlık repledim
  • 29-12-2007, 21:50:12
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Seda ile ilgili yapabilecek birisi var mı ?
  • 29-12-2007, 21:52:30
    #13
    Utopiax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seda ile ilgili yapabilecek birisi var mı ?
    S eyredenler Hoca´yla göle çalıyor maya.
    E l işleri göz nuru tekniğe etmiş pesi,
    D ünyamızı batırıp marifet gitmek aya...
    A nahtarı yutulmuş vah uygarlık kafesi!!!
  • 29-12-2007, 21:56:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Sevdim ama kimi
    En tatlı birisini
    Nasıl anlatsam sana
    İlk harflere baksana Nurgül
  • 29-12-2007, 21:56:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ne yaptın ya aşk şiiri olacak.
  • 29-12-2007, 21:59:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Hadi ya S-E-D-A ile ilgili aşk şiiri olacak.
  • 29-12-2007, 22:01:27
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seda zor geldi milllete
    İREM le yazın o daha kolay
    bi istek de benden gelsin bari
  • 29-12-2007, 22:02:53
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Önce Seda olacak ben söyledim önce sıranı bekle.