Frekans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereye varacağını bilemediğim günlerin,
Umudusun benim için,
Renksiz ve alabildiğine gri hayatımın,
Gökkuşağısın benim için,
Ürpertiyor bazen beni, bu mutluluk biter mi diye,
Lakin seninle geçen bir an değer herşeye.
-----------------
Şiiri yazdıktan sonra o kadar sevdim ki,
hani yazmayayım da belki karşıma Nurgül diye
biri çıkar okurum falan dedim ama neyse.
Mutluluklar dilerim size... (Sonu bile kafiyeli oldu)

Hocam gerçekten çok güzel olmuş.
Elinize yüreğinize sağlık repledim