Nereye varacağını bilemediğim günlerin,
Umudusun benim için,
Renksiz ve alabildiğine gri hayatımın,
Gökkuşağısın benim için,
Ürpertiyor bazen beni, bu mutluluk biter mi diye,
Lakin seninle geçen bir an değer herşeye.

-----------------
Şiiri yazdıktan sonra o kadar sevdim ki,
hani yazmayayım da belki karşıma Nurgül diye
biri çıkar okurum falan dedim ama neyse.
Mutluluklar dilerim size... (Sonu bile kafiyeli oldu)