Konu
akrostiş şiir yazabilecek :)
29-12-2007, 22:01:27
#17
cagoo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
seda zor geldi milllete
İREM le yazın o daha kolay
bi istek de benden gelsin bari