Bence insanın sevdiğine yaptığı bir şeyi beğenmemesi kadar doğal bir şey yok.
Çünkü insan sevdiğine en iyisini sunmak ister ve ona yaptığı şeyden elbet daha iyisine lâyık olduğuna inanarak yaptıklarını beğenmez.
Peki sana bir soru.
Başkasının senin sevdiğine hitaben şiir yazması nekadar doğru.