• 30-12-2007, 00:06:40
    #28
    Utopiax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacından saptırmadım ben.
    Yeni bir konu açmaktansa sadece konu içerisinde yardım istedim.
    Sıtkı abi sende bayağı bi' cevher varmış. Yardım edersin sen bana?
    Bu konunun amacı belli ve sen hala saptırmadığını iddaa ediyorsun.
    Neyse böyle bi konuda tartışma çıkmasını istemem.
  • 30-12-2007, 00:06:48
    #29
    Misafir
    Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.

    Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
    Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.
  • 30-12-2007, 00:08:20
    #30
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.
    Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
    Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.
    Kendimde çıkarttım 1-2 tane ama hiç içime sinmedi.
    Beğenmeden vermektense güzel bi çalışma koymak istedim.
  • 30-12-2007, 00:13:30
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Aynı şekilde kendim yazdım hiç beğenmedim.
    En azından iyi bir şeyler sunayım diyorum.
  • 30-12-2007, 00:15:13
    #32
    Misafir
    Güzel göreceli bir kavram.Ben yazarsam yada başkası yazarsa bu seni yansıtmayabilir.Samimi gelmeyebilir.Bence kendin birşeyler yapmaya çalış.

    İnsan sevdiğine yaptığı birşeyi nasıl beğenmez.
  • 30-12-2007, 00:18:16
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Bence insanın sevdiğine yaptığı bir şeyi beğenmemesi kadar doğal bir şey yok.
    Çünkü insan sevdiğine en iyisini sunmak ister ve ona yaptığı şeyden elbet daha iyisine lâyık olduğuna inanarak yaptıklarını beğenmez.
  • 30-12-2007, 00:21:32
    #34
    Misafir
    Utopiax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence insanın sevdiğine yaptığı bir şeyi beğenmemesi kadar doğal bir şey yok.
    Çünkü insan sevdiğine en iyisini sunmak ister ve ona yaptığı şeyden elbet daha iyisine lâyık olduğuna inanarak yaptıklarını beğenmez.
    Peki sana bir soru.

    Başkasının senin sevdiğine hitaben şiir yazması nekadar doğru.
  • 30-12-2007, 00:24:08
    #35
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sana bir soru.

    Başkasının senin sevdiğine hitaben şiir yazması nekadar doğru.
    En güzel yaklaşım olmuş bence.

    Bence de kendin bir şeyler yapsan daha iyi ayrıca illa ki şiir olmak zorunda mı bu?
  • 30-12-2007, 00:25:30
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Sonuçta benim sevdiğim kişi şiiri yazanı tanımıyor. Bu yüzden kıza açılmak için küçük bir pembe yalan söylenebilir.