Güzel göreceli bir kavram.Ben yazarsam yada başkası yazarsa bu seni yansıtmayabilir.Samimi gelmeyebilir.Bence kendin birşeyler yapmaya çalış.

İnsan sevdiğine yaptığı birşeyi nasıl beğenmez.