Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.
Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.
Kendimde çıkarttım 1-2 tane ama hiç içime sinmedi.
Beğenmeden vermektense güzel bi çalışma koymak istedim.