****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akrostiş yazmam ben nefret ederim.Bunuda öyle içimden geldi yazdım.
Bence sevdiğin insana yazacaksan kendi hissettiklerini yaz.
Onu çok kötü cümlelerle olsa bile kendi hislerine anlat.Daha samimi olacaktır.
Kendimde çıkarttım 1-2 tane ama hiç içime sinmedi.
Beğenmeden vermektense güzel bi çalışma koymak istedim.