• 19-06-2013, 03:29:52
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bu video ana haber bültenlerinden önce ilk burda yayınlanmıştır. Amaç polisin son olaylardan sonra ne durumda oldugunu gözler önüne sermekti .. taraf tutmak yerine tarafsız bir gözle bakmak en iyisi .. sonuçta hepimiz insanız !!!
  • 19-06-2013, 04:42:17
    #20
    Osurayim mı derken ki hareketi çok komik ya

    HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-06-2013, 04:57:30
    #21
    Biz polislerin izmirde kimlere iyi kulluk ettiğini çok iyi gördük..İçlerinde adam gibi olanlar var tamam eyvAllah tek lafımız olmaz ama gözümüzün önünde kızlar saçlarından sürüyerek, daha 18-19 yaşındaki gençler yerde tekmelenerek gözaltına alındı ve daha bunlar gezi olaylarının ilk günleriydi ?

    Bunların ezelden beridir psikolojisi bozuk zaten..Bizlerse stres atma tahtalarıyız sanki..Yazık !
  • 21-06-2013, 13:31:30
    #22
    Karşısındaki stress topu mu öyle bağırıp çağırıyor, yaptığı hareketlere ne demeli ? İzmir de parka dalıp insanları korkutmalarına darp etmelerine ne demeli ? Çürükler ayıklanmadıkça tüm polis teşkilatı halkın gözünde gereken yeri bulmaz.
  • 21-06-2013, 21:05:54
    #23
    Çok mesayi yapıyorlar ama iyi para kazanıyorlar bence delirmelerine gerek yok.Şikayeti olan istifa etsiz 750 liraya çalışan milyonlarca insan var.
  • 21-06-2013, 23:47:51
    #24
    Helal olsun polisim, senin bu duruma düşmene neden dengesiz, haysiyetsiz insanlarda görür ebelerinin power point sunumunu inşallah.
  • 22-06-2013, 00:42:59
    #25
    Üyeliği durduruldu
    seoizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu video ana haber bültenlerinden önce ilk burda yayınlanmıştır. Amaç polisin son olaylardan sonra ne durumda oldugunu gözler önüne sermekti .. taraf tutmak yerine tarafsız bir gözle bakmak en iyisi .. sonuçta hepimiz insanız !!!
    Bu video'yu siz mi ingilizceye çevirdiniz acaba merak ettim.