Polis ; Osurayım Mı Napayım ?
24
●981
- 19-06-2013, 04:57:30Biz polislerin izmirde kimlere iyi kulluk ettiğini çok iyi gördük..İçlerinde adam gibi olanlar var tamam eyvAllah tek lafımız olmaz ama gözümüzün önünde kızlar saçlarından sürüyerek, daha 18-19 yaşındaki gençler yerde tekmelenerek gözaltına alındı ve daha bunlar gezi olaylarının ilk günleriydi ?
Bunların ezelden beridir psikolojisi bozuk zaten..Bizlerse stres atma tahtalarıyız sanki..Yazık ! - 21-06-2013, 21:05:54Çok mesayi yapıyorlar ama iyi para kazanıyorlar bence delirmelerine gerek yok.Şikayeti olan istifa etsiz 750 liraya çalışan milyonlarca insan var.
- 22-06-2013, 00:42:59Üyeliği durdurulduBu video'yu siz mi ingilizceye çevirdiniz acaba merak ettim.seoizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle