Konu
Polis ; Osurayım Mı Napayım ?
21-06-2013, 21:05:54
#23
bilgicinitr
Çok mesayi yapıyorlar ama iyi para kazanıyorlar bence delirmelerine gerek yok.Şikayeti olan istifa etsiz 750 liraya çalışan milyonlarca insan var.