Biz polislerin izmirde kimlere iyi kulluk ettiğini çok iyi gördük..İçlerinde adam gibi olanlar var tamam eyvAllah tek lafımız olmaz ama gözümüzün önünde kızlar saçlarından sürüyerek, daha 18-19 yaşındaki gençler yerde tekmelenerek gözaltına alındı ve daha bunlar gezi olaylarının ilk günleriydi ?

Bunların ezelden beridir psikolojisi bozuk zaten..Bizlerse stres atma tahtalarıyız sanki..Yazık !