Polis ; Osurayım Mı Napayım ?
24
●981
- 17-06-2013, 16:19:11bu videoyu internete koymalarında ki amaç nedir çok merak ediyorum ?
a ) polisimizin psikolojisi ne haldedir yazıktır günahtır ( bunu düşündüklerini sanmıyorum )
b ) ingilizce çeviri tamamen farklı milletlerinde görmesi bilmesi amaçlı bunun altında farklı birşeyler aranır yapmayın.
c ) gırgır yapacam diye insanların hayatlarının ne hale geldiğini bilmeden görmeden davranışlarda bulunmak.
keşke bu video internete düşmeseydi siz orada o hafıza kartını çıkarıp kırsaydınız... - 17-06-2013, 17:20:09Omzunda ki rütbeyi yanlış görmediysem rütbeli bi polis bu abimiz.Yakıştı mı şimdi bi bayanın karşısında orasını burasını gösterip öyle konuşması? Ayrıca niye polisi çekiyosunuz diye basına kızacağına kızabiliyorsa olayı bu hale getirebilecek emirler veren üstlerine kızsın ..
- 17-06-2013, 17:35:02videonun en başında ki beyaz gömlekli adam adam zombi filminden kaçmış
- 17-06-2013, 17:49:51Üyeliği durdurulduHerşey lafta kolaydır arkadaşlar. İstifa etmek ya da öyle davranmamak. Adamın nasıl bir psikolojide olduğu belli . Ben o psikolojide dahasını da söylerdim. Parantez açarak , adamı çığrından çıkaran kadının hala çekmeye devam etmesi , ben basınım diye yalan söylemesi . Herkes populer olma niyetinde. At gözlüklerini çıkarıp farklı alanları da çekmesi lazım polisin dediği gibi . Sırf polis kötü olsun diye polisi çekmekteki amaç insanlığa sığmaz. Adam emin olun bayılarak yapmıyor bu işi videoda bunu görmek zor olmasa gerek. İstifa edip gidebilir , ama çıktığı gibi iş garantisi var mı ? Belki çoluğu cocugu var tabi bunları idrak etmek için biraz empati gerekiyor....
İnş birgün polise işleri düşer de 155 i ararken yüzleri kızarır. - 17-06-2013, 18:10:40Diyarbakırda bulunan bir esnaf olarak polis ve subay gibi müşterilerimiz bulunuyor.Nyks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polisler tarafından şikayet üzerine iş yerimiz çok baskında yedi. Bir çok olaya diyarbakırda şahitte oldum.
Ama olaya gelince sen gidip bankada sıra beklerken memur kalkıp sana bu şekil konuşursa paranı hemen çekip başka bankaya gider hatta şikayetinde bulunup adamı işinden etmesini çok iyi bilirsin.
Bu adam devletin memuru.. polis olurken ona bunları söylemediler mi zorlukları söylemedilermi ? Neyin yapılıp neyin yapılmayacagını söylemediler mi ?i b
Çoluk çocugu olan bir tek o mu ? sokakdaki dilenciyi bıraksan oda kalkıp jop sallar silah taşır. Ee bu adamın farkı ne o zaman ? Bizde askerlik yaptık nöbet tutarken kim olay yaşamadı ? Neyin doğru deyin yanlış olabileceğini eğitimde gösteriyorlar...
Polisin yaptığı artistlik hareketler. Bunları idrak edip empatiyle yaklaşman için olayların içinde ve ya bazı şeyleri daha görmediğin içindir.
155 i arar her türlü şikayetimide bildirir yardımıda isterim. Adam bunun için para alıyor...! Hakkını versin.. Ordaki bayanın senin bacın eşin akraban olsa yine mi bu yaklaşımı sergileyeceksin valla ben yüzüne tükürür. Az adam ol delikanlı ol nerde ne konuşagını bil derdim. Kimseye hakaret edecek bir şey yapmıyor. Göstericilerinde fotoğrafları çekiliyor çekilmiyormu sence ? illa orda polisi kötü göstermek olmaya bilir o kadının polislerin neler cektiginr çekiyorda olabilir di ? e valla o söylemlerden sonra kalkıp koruyacak hali yok.
bir çocuk polisleri sıraya dizdiginde türkiyenin nasıl ayaklandıgınıda gördük. Kürdü bile bunu ayıpsadıysa vay sizin düşüncenize... - 17-06-2013, 18:54:41Video'nun amacı belli profesyonel bir şekilde hazırlanmış. Bura da çoğu arkadaş bayan diye polisi haksız bulmuş bu normal bir bayan değil de hayat kadını olsa idi düşünceleri tamamen değişecekti, polis iyi yapıyor olacaktı. Benim kendi düşüncem polislerimiz de bıktı artık, sinirleri gerilmesi tamamen normal bizde günlük yaşantımız da birilerine sert çıkabiliyoruz yada onlar bize sert çıkabiliyor. Burada ki amaç tamamen TÜRK POLİSİNİ karalamaktır. Sn. Fatih Terim'in bir videosun da diyordu ya " Onu çekme bunu çek " diye aynen bu kadına bu laf yakışırdı abimiz biraz daha kibar davranmış.