• 17-06-2013, 02:32:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Polis ; Osurayım Mı Napayım ?


    http://www.youtube.com/watch?v=Gq9TziSXP3k


    Türk Polisinin Gezi Parkı Olaylarından Sonra Baya Bir Psikolojisi Bozulmuş Durumda.

    Diyaloglar :

    Turkey Istanbul Gezi Park Police Against The Press ; The journalist just wanted to take some pictures but she was stopped by a policeman. Watch the video and see one more weird thing about the happenings in GeziPark, Taksim, Istanbul, Turkey.


    -Çekme, çekme (don't shoot, don't shoot)
    -Birader, hanfendi (dude, lady)
    -Efendim (yes)
    -Basın kartınız var mı? (do you have a press card?)
    -Var, var (i do, i do)
    -Tamam, bir göreyim (ok, let me see)
    -Oradan geldim ben (i came from there)
    -Bir ikincisi de (and secondly..)
    -Artık polisi çekmeyin (don't shoot the police any more)
    -Çekmeyin polisi (don't shoot the police)
    -Göstericileri çek (shoot the demonstrators)
    -Burayı çek (shoot over here)
    -Çekme polisi ya (hey, i said don't shoot the police)
    -Polis, günah keçisi mi? (is police the fall-guy?)
    -Çıldırttınız adamı? (you made us go mad)
    -Basın yazıyor "polis gaz attı" (the press writes 'police tear-gased')
    -Ne yapayım osurayım mı? (what else can i do, do you want me to do?)
    -Ne yapayım? (what shall i do?)
    -Osurayım mı n'apayım? (what should I do?)
    -Silah mı kullanayım? (or shall i use the gun?)
    -Devam et, beni delirtme! (go on, don't drive me crazy)
    -Basınsın, çok güzel basınsın! (you are from the press, oh yeah very well)
    -Çok güzel basınsın! (you are from the press, so fine...)
    -Basıyoruz zaten! (we are pressing anyway)
  • 17-06-2013, 03:35:58
    #2
    izlerken komik ama haklı adam
  • 17-06-2013, 06:49:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Niye ingilizcede var ? İlgimi çekti ama tahminim sonucta dış güçlerin destegini alan bu eylemler vesilesi ile bu videoda bir iki güne kadar bbc v.s gibi yerlerde türk polisi gazeteci dövdü sövdü v.s diye cıkar.
  • 17-06-2013, 08:00:10
    #4
    ne yapsın artık adamlar
  • 17-06-2013, 13:14:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Adam haklı eğer az birşey vicdanı sızlasaydı , döndüğünde o video silinirdi , internete düşmezdi ..yazık
  • 17-06-2013, 13:36:57
    #6
    Polis napsın allah aşkına, adamlar haklı.
  • 17-06-2013, 14:15:05
    #7
    kişiliksiz adam dengesiz polis, karşında insan var insan. Karşındakiler ne olursa olsun insan karaktersiz.
  • 17-06-2013, 14:17:20
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlginc ya gerçekten adamın psikolojisi bozulmuş..
  • 17-06-2013, 14:22:39
    #9
    At gözlüklerini takmış gençlik polise haklı diyo ilginç herşeyden önce karşındaki bir bayan o şekilde hızlı adımlarla gelip yere bişeyler atıp artislik yapmak nedir ?

    Onuda geçtim, polis nasıl her ay aldığı maaş karşılığında ordaki göstericilere müdahale ediyor ve kendi söylemlerine göre halkın sükunetini sağlamaya çalışıyorsa ordaki bayanda her ne kadar bazı resimleri, söylemleri gündeme getiremeyecek olmasına rağmen görevini yapmaya çalışıyor. Bu şekil atarlı gençlere biz halk arasında ergen diyoruz.