Video'nun amacı belli profesyonel bir şekilde hazırlanmış. Bura da çoğu arkadaş bayan diye polisi haksız bulmuş bu normal bir bayan değil de hayat kadını olsa idi düşünceleri tamamen değişecekti, polis iyi yapıyor olacaktı. Benim kendi düşüncem polislerimiz de bıktı artık, sinirleri gerilmesi tamamen normal bizde günlük yaşantımız da birilerine sert çıkabiliyoruz yada onlar bize sert çıkabiliyor. Burada ki amaç tamamen TÜRK POLİSİNİ karalamaktır. Sn. Fatih Terim'in bir videosun da diyordu ya " Onu çekme bunu çek " diye aynen bu kadına bu laf yakışırdı abimiz biraz daha kibar davranmış.