Herşey lafta kolaydır arkadaşlar. İstifa etmek ya da öyle davranmamak. Adamın nasıl bir psikolojide olduğu belli . Ben o psikolojide dahasını da söylerdim. Parantez açarak , adamı çığrından çıkaran kadının hala çekmeye devam etmesi , ben basınım diye yalan söylemesi . Herkes populer olma niyetinde. At gözlüklerini çıkarıp farklı alanları da çekmesi lazım polisin dediği gibi . Sırf polis kötü olsun diye polisi çekmekteki amaç insanlığa sığmaz. Adam emin olun bayılarak yapmıyor bu işi videoda bunu görmek zor olmasa gerek. İstifa edip gidebilir , ama çıktığı gibi iş garantisi var mı ? Belki çoluğu cocugu var tabi bunları idrak etmek için biraz empati gerekiyor....
İnş birgün polise işleri düşer de 155 i ararken yüzleri kızarır.