Konu
Polis ; Osurayım Mı Napayım ?
17-06-2013, 14:44:03
#12
WoodyWood
Bırak polis yapsın, kim böyle davranıyorsa haksızdır! Kim olursa olsun. Şu hareketleri yapan terbiyeli, devlet memuru olarak nasıl adlandırılır ki? Sen saygın bir teşkilatsın, böyle hareketler ile teşkilatınıda düşürürsün.