Karşısındaki stress topu mu öyle bağırıp çağırıyor, yaptığı hareketlere ne demeli ? İzmir de parka dalıp insanları korkutmalarına darp etmelerine ne demeli ? Çürükler ayıklanmadıkça tüm polis teşkilatı halkın gözünde gereken yeri bulmaz.