.Grev varken herşey daha iyiydi.Kablolarımız yanlışlıkla testereyle kesilmiş olsada Veya Kabloları balıklar yemiş olsada (Bu arada o balığın türünü çok merak ediyorum.Fiber optik kablo ile besleniyormuş
)sanki biraz daha iyi gidiyordu gibi.Şimdi ise herşey daha kötü ....