• 30-11-2007, 20:11:42
    #1
    1-2 saattir.Sanki İnternet yok gibi yurt dışı çıkışları iyice göçmüş veya telekomdan birisi download yapıyo .
    Grev varken herşey daha iyiydi.Kablolarımız yanlışlıkla testereyle kesilmiş olsada Veya Kabloları balıklar yemiş olsada (Bu arada o balığın türünü çok merak ediyorum.Fiber optik kablo ile besleniyormuş)sanki biraz daha iyi gidiyordu gibi.
    Şimdi ise herşey daha kötü ....
  • 30-11-2007, 20:16:22
    #2
    acayip kötü internet.. yahoo falan çok geç açılıyor.. :S

    baıklar download yapıyor galiba
  • 30-11-2007, 20:19:12
    #3
    valla ben grevden memnundum..
    internet o zaman bende daha hızlı idi..

    şimdi ise dediğiniz gibi bende de yavaşlık olmaya başladı..

    Crash balığın türü sanırım JAwS
  • 30-11-2007, 21:03:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    türkiye sınırna gelen balık ne olduğunu ne yaptığını şaşırıyo planton diye fiber optiğe saldırıyo
    bencede iyi gibiydi grav boyunca 2 gün internet kopup durdu onun dışında olmadı grev bitti yurt dışı çıkışları istanbul trafiğinden beter. hadi bakalım türkiyede ne zaman kutulacak slow adsl den
  • 01-12-2007, 10:10:07
    #5
    Crash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 saattir.Sanki İnternet yok gibi yurt dışı çıkışları iyice göçmüş veya telekomdan birisi download yapıyo .
    Grev varken herşey daha iyiydi.Kablolarımız yanlışlıkla testereyle kesilmiş olsada Veya Kabloları balıklar yemiş olsada (Bu arada o balığın türünü çok merak ediyorum.Fiber optik kablo ile besleniyormuş)sanki biraz daha iyi gidiyordu gibi.
    Şimdi ise herşey daha kötü ....
    ayıp ya fiberle beslenen balığı bilmiyosan.. nese söliim jaws oluyor
  • 01-12-2007, 10:18:00
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bunlar tekrar başlasın greve. siteme giremiyorum yav
  • 01-12-2007, 10:28:22
    #7
    Görünen oki telekom personeli ciddi anlamda orada konu mankeni olarak duruyormuş, 2 aydır grevde kalmalarına ragmen büyük problemler yaşanmadı, ne zaman grev bitti yine çıkışlarda sorun yaşanmaya başladı, işleri kablo , fiberobtik hatlara sabote etmek olan bu çalışanlara egitim şart diyorum.
  • 01-12-2007, 11:33:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yav nedir bu cile kaç saattir giremiyorum siteme. dünyada bizim kadar bu adsl konusunda madur olan bir ülke yoktur
  • 01-12-2007, 11:36:22
    #9
    ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .......balığın türü sanırım JAwS