Görünen oki telekom personeli ciddi anlamda orada konu mankeni olarak duruyormuş, 2 aydır grevde kalmalarına ragmen büyük problemler yaşanmadı, ne zaman grev bitti yine çıkışlarda sorun yaşanmaya başladı, işleri kablo , fiberobtik hatlara sabote etmek olan bu çalışanlara egitim şart diyorum.