1-2 saattir.Sanki İnternet yok gibi yurt dışı çıkışları iyice göçmüş veya telekomdan birisi download yapıyo .
Grev varken herşey daha iyiydi.Kablolarımız yanlışlıkla testereyle kesilmiş olsada Veya Kabloları balıklar yemiş olsada (Bu arada o balığın türünü çok merak ediyorum.Fiber optik kablo ile besleniyormuş)sanki biraz daha iyi gidiyordu gibi.
Şimdi ise herşey daha kötü ....