Konu
Telekom Yeniden Grev yapsın
01-12-2007, 11:33:58
#8
DarkRhyme
Üyeliği durduruldu
yav nedir bu cile kaç saattir giremiyorum siteme. dünyada bizim kadar bu adsl konusunda madur olan bir ülke yoktur