Konu
Telekom Yeniden Grev yapsın
30-11-2007, 20:19:12
#3
Abraxas
valla ben grevden memnundum..
internet o zaman bende daha hızlı idi..
şimdi ise dediğiniz gibi bende de yavaşlık olmaya başladı..
Crash
balığın türü sanırım JAwS